2011年10月8日 星期六

@金滬庭







呢間京滬菜係我屋企商埸附近開左都應該有幾年,

但係我食過既次數就只得幾次咁大把,

原因係價錢貴, 又唔係想像中好食, 冇咩驚喜囉!

不過尋晚係特別日子既關係, 唔知食咩好所以就去左啦!

好, 講下食左d咩先: 小籠飽, 係第3幅相邊邊果籠就係,

個蓋未打開, 到打開左掛住食又唔記得影, 呢個ok, 皮薄多汁;

夫妻肺片, 係我第一次食, 有d辣, 就係咁多, 食唔到咩味;

榨菜肉末跟义子燒餅, 因為個燒餅未到, 所以又影唔到,

係將d榨菜入落個荷包狀既燒餅到食既, 幾得意, 味道算ok;

五香牛肉麵, d麵太林啦, 麻麻地;

果個叫大班炒飯, 一般啦, 好多樣料炒埋一碟咁囉;

最後就係樟茶鴨, 鹹鹹地, 係咪應該咁咖個味?

伴碟果d一舊舊白色既粉團得個硬字, 我問佢點解咁硬,

佢答我話凍左就係咁咖啦! 哦...........

總結係又一次失望而回啦!





沒有留言:

張貼留言