2012年12月10日 星期一

脆脆燒腩仔 (2)

今日又整燒腩仔
都係跟周師傅個方法
睇下今次有冇改善




唔....斬得唔靚, d脆皮甩晒既...
不過好彩都幾鬆脆


比個亞姐激死, 叫佢幫我張下層d排骨成塊起出黎,
返到屋企先知佢淨係起左角落既骨...唔怪之得佢起得咁快啦!


唯有自己磨利張刀, 張佢成塊咁起啦, 唔係可以點呢?


張舊靚靚腩肉煮到差唔多熟晒
跟住用醃料鋪好醃2小時



今次爆皮勁過上次, 一反轉舊腩肉, 張爐火較到最大
聽到d爆皮聲音好利害呀....噼嚦啪啦.....
但係都係焗得唔勻, 呢個係個爐火問題














6 則留言:

  1. 妳比我焗得更成功~更完美!!! 層皮好脆!! 想請問吓妳 (忘記問), 妳有無用大滾水沖去上皮料??? 沖幾多次?? 因我練咗四, 五次~~~ 在爆皮時出好多汁或油!!! 仍未揾到原因??? 燒第一次是應皮向那方向??? 我次次 "皮向下" 先焗 肉 (向上)可能錯咗!! ***
    請給我多多提點, 我好想燒到 "鬆化皮", 其實我囡囡對醬料敏感, 希望能整到比佢食!!! 可惜掌握唔到! 我真係超蠢! *或者 e-mail 比我妳的做法可以嗎 ? 我的 e-mail: daisychu888@gmail.com **感激幫忙

    回覆刪除
  2. 煮熟後起骨更容易 不求人 ?

    回覆刪除
  3. 今次買呢舊腩肉好肥, 太多脂肪啦! 係呀, 我都覺得厚左d, 師傅你真係眼利, 咩都逃唔過你雙眼, 好勁呀!

    回覆刪除
  4. 我下次試下!thx a lot!

    回覆刪除
  5. Really? Thank you!

    回覆刪除