2013年1月6日 星期日

話梅豬手




之前話牛肉貴, 咁食第樣啦,
況且我同屋企人都唔係咁好牛肉
但係而家連豬肉都咁貴,
唔通真係要食齋呀?

豬腳冇乜肉食, 咁買豬手炆啦, 好肉d,
嘩! 一隻要八十幾蚊.......
炆好分兩餐食


凍水放豬手, 下薑片一同煲滾後, 盛起豬手,  瀝乾水份,
用薑片, 月桂葉, 桂皮, 八角, 話梅, 玫瑰露酒, 鎮江醋, 片糖, 水份蓋面 (滾水)
煲滾後轉細火炆約一小時至腍便可
豬手有豐富骨膠原

14 則留言:

  1. 好開胃既豬手~好似仲有四粒酸梅?

    回覆刪除
  2. 係呀, Daisy你眼力好好, 我加左幾粒之前浸梅酒既青梅落去, 嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 好好味喎!我尋日都買左豬手,煲左豬腳薑呀!

    回覆刪除
  4. 豬腳薑正呀, 好味呀, 煲一大煲慢慢食, 你有冇落蛋呀? 我咁耐都係自己煲過一次, 就係生仔既時侯! 亞媽果時整親隻腳行動不便, 所以自己黎囉!

    回覆刪除
  5. 好足料,好好味咁,可過我怕肥,好少食豬手

    回覆刪除
  6. 唔怕既, 耐唔耐食一次, 好豐富骨膠原咖!

    回覆刪除
  7. 好在呢度啲豬手唔係咁貴

    回覆刪除
  8. 而家係香港,乜都貴,食得同唔食得既都貴到飛起!

    回覆刪除
  9. 》炆好分兩餐食
    好似好大家庭噢。。。哈哈!

    回覆刪除
  10. 哈哈, 咁仲有其他餸, 一餐食唔晒咖!

    回覆刪除
  11. Pandora 香傭講法文2013年1月20日 中午12:29

    話梅豬手!!請問邊度鄉下? thanks^^

    回覆刪除
  12. 真係比你考起, 我都唔知係出自邊到, 成日都係南乳, 蠔油炆, 呢次學人用話梅炆, 幾好咖, 酸酸甜甜, 我幾鍾意呢個味道!

    回覆刪除
  13. 嘩 ! 豬手 ! 正呀 !

    回覆刪除
  14. 係呀!我諗住一個月炆一次豬手,應該唔會太過份呀可?

    回覆刪除