2013年3月16日 星期六

焗义燒

以前唔識整义燒
求其用义燒醬醃
覺得味道唔理想
自從請教了師傅後
便依照師傅既專業方法去做
真係改善了不少
但仍須繼續努力學習
再次謝謝師傅既詳細指導

http://blog.yahoo.com/_SS6BWJBNO7LUNIRNFS2IVWS454


焗好切片再淋上甜豉油









6 則留言:

  1. 好像很成功呢!味道如何?

    我的焗爐除了麵包類外,就是鹽燒魚,因為調料簡單。。。呵呵!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年3月19日 凌晨2:29

    比起我你整得靚好多啦.我不停改不停整但始終都唔太好,放棄了,但你整得好出色努力呀

    回覆刪除
  3. 謝謝! 多謝師傅的指導才可以做到, 不過下次要買件脂肪多啲才夠滑!

    回覆刪除
  4. 义燒置煲內再入爐焗? 我未試過用這種方法! 不知效果會怎樣?! 哈哈!

    回覆刪除
  5. 妳整得好好呀! 我今日都整叉燒..... 現在醃肉。 希望成功啦。

    回覆刪除
  6. 謝謝欣賞! 努力加油! 祝你成功! 自家製健康衛生!

    回覆刪除