2011年9月22日 星期四

撞邪

自從買左個新煲, 個心成日心思思想去富豪酒店果邊望下,

結果今日趁大爺返左工終於去左睇, 未夠11點已經抵達目的地,



條隊雖然唔算長, 但係都排左成45分鐘, 可能今日係尾二日既關係啦...

入到去左望右望, 睇下有咩啱先, 行左一個圈, 好開心呀,

d煲煲pan pan顏色又靚, d碗碗碟碟又cutie, 真係心花怒放,

個個都一盒二盒咁, 好似唔駛錢, 唔買就執輸啦個腦不斷係到諗,

真係不能自拔.

本來拎左一對soup bowl, 細長形焗盤, 23cm Cassis square dish,

25cm round grill, 18cm round gratin dish, (我個budget係1千大洋),

但係我手上既野係over晒既, 係超出晒我既budget既, 一路排隊比錢,

比錢都排左一個鐘, 排下排下, 個腦開始醒.........有幾樣野我放返係個架到,

最後都有買野, 好彩係我既預算之內.



我仲未影相呀, 聽日至post返d相

沒有留言:

張貼留言