2013年4月25日 星期四

黑糖玉桂卷





已有兩星期沒做包包了
不可以如此這般懶惰的
今天試做了這一款
黑糖放多了一點
焗好後有點溶化滲出
下次要留意啊
也可試做其他餡料
玉桂粉的味道不是人人也愛
不過真的很好玩, 哈哈!

8 則留言:

  1. 終於做呢個呀,好味呀,我唔喜歡玉桂,但覺得呢個包好可口呀。

    回覆刪除
  2. 對呀! 新鮮熱辣, 好味呀! 下次用火腿粟米做餡先得!

    回覆刪除
  3. 我昨天試整咗一個 "玉桂小餐包", 唔識造型!! 睇到妳咁捲, 我下次要跟妳的捲法!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年4月25日 下午6:28

    又氣咁反常發酵都比較煩,所以我日日都用機整包免這困擾.玉桂包好香但唔鐘意既人就好怕,你卷得好齊好靚喎

    回覆刪除
  5. 做得好靚喎

    回覆刪除
  6. 謝謝來訪! 多謝你欣賞呀! 第一次捲, 有少許鬆散, 有待改善!

    回覆刪除
  7. 唯有你找尋知音人一同享受了!

    回覆刪除
  8. 不用客氣, 我也是照着書去做啊!

    回覆刪除